Söndag

Kom lite mer snö igår, det var ju precis vad vi behövde... Fyfan va less jag är på vintern, men får väl skylla mig själv när man bor här!
Söndag idag vilket betyder att det är måndag imorgon, går ju inte göra så mkt åt det.. Får väl bara hoppas på en bättre vecka än den som var, men det är nog att be om för mkt.

Nu när det snöat lite så är det ju bra att det står Monark på schemat idag igen, ska köras 4min långa tröskelintervaller idag. Målet är att få ihop 10st på lite lägre kadens än vanligt, får hoppas benen är med idag för annars blir det jobbigt.. När det blir av vet jag inte, får väl se när det dyker upp en lucka på 60min.
Som småbarnsförälder gäller det att alltid vara redo när tid ges:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift