Rutin

Börjar snart få in dom här morgonpassen på tisdagsmorgonen i mina rutiner, är ju trotts allt ganska så skönt att komma till jobbet och vara nytränad:-)
Regnade ganska mkt igår vilket ju var bra, den hårda snön luckras ju upp lite. Sen hoppas jag att solen som är idag gör sitt jobb och tinar mkt snö. Med lite tur och mkt hjälp av vädret kanske jag kan hitta nån slinga på ett par hundra meter med barmark till nästa vecka..
Min gafflar är nu på en lastbil i Lycksele och ska köras ut till mig, problemet är ju bara att jag är på jobbet... Så lär väl ha ett avi i brevlådan där det står att jag imorgon kan hämta ut ett paket:-( Men detta betyder att på Torsdag ska jag kunna ta mig ut och rulla på min fina 29"are, längtar sjukt mkt efter det. Känns som att jag behöver det nöjet nu!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack