Lugn vecka

Har en lite lugnare vecka nu på träningsfronten, det innebär dock inte att jag får vila.. Har väl nästan lika många pass som förra veckan men dom är lite kortare och inte lika intensiva, känns skönt att få en chans att återhämta sig lite. Har haft mkt att stå i sista tiden vid sidan av träningen, helgen som var stod det magsjuka på schemat. Inte för mig men för barnen, vad detta innebär vet ju alla småbarnsföräldrar.. Lite sömn mm... Just sömnen måste jag försöka komma ikapp med, känns som man ligger mkt minus där!!

Var ute och rullade lite lätt på CX hojen igår, hittade faktiskt en stig på några hundra meter som nog till helgen kommer vara snöfri:-) Den ligger efter älvskanten på solsidan, är väl kanske 3 höjdmeter på hela slingan men bättre än inget alls. Så till helgen kommer jag köra fram och tillbaka där som en galning:-)

Imorse var det lite morgonträning som gällde, blev 30min på 305W. Det känndes så där lite lagomt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack