Kalas och TC-tempo

Igår var det en speciell dag, min fina sambo fyllde år. Hur mkt ska man ju inte prata om har jag lärt mig;-) Blev en hel del tårta och annat gott, en av mina stora svagheter är kanelbullar.. Jäklar vad gott det är!

Efter allt kalasande och läggning av barn var det dags för träning, blev TC i garaget. Kan tyckas som ett tråkigt väl, men det var det mest tidseffektiva.. Skulle köras 30 min på jämn och hög nivå, första 20min körde jag utan koll på Watten utan gick på känsla. Sen sista 10 försökte jag bara hålle den watt jag hade, blev jobbigt sista 5.. men kunde hålla hela vägen in, var väl ingen maxning. Men hade nog inte kunnat köra så mkt hårdare ändå.. För er som för bok hamnade snittwatten på 5w/kg..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack