2015 bakomkulisserna

En cykelsatsning är ju så mkt mer än timmarna man tränar och tävlar, är ett jäkla jobb att få ihop allt. Mitt 2015 har inte varit spikrakt direkt, hade tänkte försöka berätta lite om hur det varit på ett ärligt sätt. Men det skulle innebära att jag kapade vissa människor vid fotkölarna, och har insett att det inte är värt det. Men kan konstatera att pga vissa människor var jag väldigt nära att ge upp allt som hade med cykel att göra!! Ville verkligen lägga av där en stund, hade till och med bestämt att det skulle bli så Men blev sen en helomvändning och mitt i allt detta blev träningen min trygghet, gav mig fan på att jag skulle visa alla att jag kunde. Har iår gjort allt utan stöd utifrån, endast min klubb och familj har stöttat mig i detta. Sen mitt i sommaren kom Cannondale in och hjälpte mig få tag i en kanoncykel:-) Har lyckats vända den misär som var i början på säsongen till att jag nu bara längtar efter att få sätta igång med 2016!! Så blev inget smaskigt inlägg detta utan bara en solskenshistoria.. Ledsen för det! Kommer med en tränings och tävlingssummering någon gång senare i höst, ska då även skriva nått om vad jag vill göra under 2016

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift