Sista testet med smärta..

Igår var det så ett litet TT, bara 30 min långt för att inte slita så mkt tänkte jag. Så körde på en bana med stig och en lång backe på ca 5min, varvet tar ca 15min i fullfart så 2 varv skulle köras:-) Dunkade på under första varvet rätt ordentligt och slog rekordet för ett varv, sen skulle varv 2 köras också. Det gick fint även det, orkade hålla tempot rätt bra. Lyckades dock vurpa i uppförsbacken.. framhjulet drog ner i ett djupt endurospår, och då det var lite blött så försvann det. Så drog ner i backen rätt hårt och pyste ur hälften av all luft i framdäcket, upp igen och försökte köra på sista minutrarna in i mål. Gick in på 29.36, har aldrig varit under 30 förut!! Så trotts vurpa och lite luft blev det PB, grymt nöjd med det. Nått jag är mindre nöjd över är att jag snart har ont överallt, min rygg och skulderblad är fortfarande väldigt smärtfulla. Bröskorgen inte helt ok och nu fick handleden en smäll igår.. Cyklade med sonen lite igårkväll, kunde då knappt hålla i styret.. Vet ju att sånt läker rätt snabbt, men såå less på att ha ont överallt. Fast antar att det är så att bli gammal, så kanske bara att vänja sig.. Men efter SM ska jag ge kroppen en chans att läka ihop:-) Så för att sammanfatta allt: Formen är så bra som jag kan önska men kroppen börjar bli gammal:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift