Tillbaka

Så då var man tillbaka till sitt vanliga jag, var nöjd över SM i en vecka ungefär. Nu har jag istället börjat se vad jag gjorde fel, och fundera över vad jag skulle gjort istället... Har väldigt svårt att vara nöjd över vad jag gör, självklart tycker jag en 5e plats är bra. Men nu vill jag ju bli bättre.. Är både en bra och dålig egenskap det där, kunde ju försöka vara nöjd lite längre. Men är ju bra att man har drivet att bli bättre, för annars skulle man ju stå och stampa i utvecklingen. Gissar att denna egenskap är ngt som driva en att gå in i väggen, så gäller att hitta en avvägning. Idag har det tränats också, skönt att få komma igång lite igen. Kommer börja träna rätt hårt på en gång, men nu testa lite nya varianter på pass. Även vara lite mer flexibel och kunna köra ett finpass när tillfälle ges, måste bara skaffa mig en skogscykel.. Min F-si försvann ju iväg direkt efter SM.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift