Oj..

Har ju satt vissa mål för nästa säsong, ett av dom var ju att försöka köra mer i Långloppscupen. Så att jag skulle få ett bra totalresultat, hade ju topp 3 som ett högt satt mål. Det är ju mer av ett drömmål, men vill ju vara med där.. Satt igår och kollade genom årets totalresultat, såg då att det blir riktigt svårt att nå ett sånt mål.. Topp 3 i år: Bleckur, Edin och Flockhart, dom 3 är ju vassare än mig! Sen vet man ju inte vilka andra som kör nästa år, hur mkt kommer tex Wetterhall, och Micael Olsson köra?? Ja inte fan kommer det bli lätt att tränga sig in där, men vem har sagt att livet ska vara enkelt! Så kommer iallafall att träna för att nå detta mål, sen om jag inte når dit så har jag åtminstone försökt. Tycker det är sporrande för att orka med träningen att ha dessa mål, för under vintern kan man ju drömma om att man når dom:-) Sen om verkligheten visar sig vara lite brutalare har jag ju även mer realistiskt satta mål, men under vintern vill jag leva i drömmen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack