Bubblan

Börjar bli dax att dra på sig skygglapparna och börja jobba inför nästa år nu, gillar på nått konstigt sätt det. Krypa in i min bubbla och bara köra på.. Kommer under vintern att vara väldigt trött och ifrågasätta mig själv, men blir lite lättare att hantera det när man redan vet om det. För gjorde man det jag gör mot mig själv mot djur, ja då åkte man nog in för plågsamma djurförsök;-) Igår körde jag mina 60/120 intervaller på 8W/kg, klarade 9hela och 40sek på nr 10.. Sen var det slut!! Målet här under vintern kommer att vara att nå upp till 13-15st, tror det blir svårt då jag redan ökat så mkt på dessa. Men det ska vara tufft:-) Kvällspasset blev ett 60/30 pass på 370/260w, höll på i 25min sen blev det fredagsmys:-) Idag blir det något tufft och hårt i ca 50min, får se vad det blir..

Kommentarer

Anonym sa…
Hej ursäkta min okunskap men när du skriver 60/120 intervaller är 60 sek cykel och 120 sek vila? Mvh Janne

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack