Ännu en vecka..

Jaha då har ännu en vecka passerat, dom flyter liksom förbi just nu. Men jag skulle gärna snabbspola fram nån månad nu, den här övergångsperioden mellan vinter/vår är tuff. Ena dagen kanonväder för att nästa vara snöstorm och svinkallt, sen är det is överallt vilket gör cyklingen svår. Så kommer få förlita mig på Monarken ett bra tag till, vilket också gör att det är mkt grundträning än. Liksom ingen idé att försöka spetsa till nått ännu då vinterklimat råder än, utan då bygger jag på grunden och ser till att den är bra!!

Veckan som gick var en bra träningsvecka där planen följdes, inga rekord sattes. Men ligger just nu väldigt stabilt på en nivå just kring mina rekord, så hoppas på en liten islossning i vår.

Den vecka som kommer blir lite speciell, tiden kommer vara lite knapp hela veckan känns det som. Mkt jobb både för mig och min sambo gör att det kommer bli tufft, så träningen kommer istället bli kort och hårt. Inga lediga dagar kring påsk heller, och jobb för sambon under helgen. Men då får man bara ta i lite mer istället, blir bra effekt på det också.

Skulle hunnit till Umeå en sväng också, ska hämta en cykel.. Eller känner jag någon som ska köra mellan Umeå Lycksele i veckan, och har lite plats över i bilen??

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift