Bad looser

Satan va jag är kass på att förlora, speciellt mot mig själv!! Blir riktigt förbannad när jag misslyckas på träningen, rätt omoget men så är det.  I morse skulle jag fixa minst 12st 60/120@560w, kände vid 5 att det inte skulle gå.. Efter 10 var jag slut men provade på 11an, orkade 40 sek innan jag var tokslut. Var riktigt arg efteråt och drog vattenflaskan i golvet, tur man är själv där ute. Dom flesta tycker nog man är barnslig och dum i huvet, och kanske är jag det.. Men just den där oviljan att misslyckas driver på mig rätt bra, visst jag misslyckas ju titt som tätt men att jag inte godtar det är bra. För då tar jag i mer!!

Nu ska jag lugna ner mig under dagen och sen blir det ett pass till, då ska jag försöka hålla mig på bra humör. För ska ju umgås med familjen efter det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift