Bita i..

Idag var inte motivationen på topp, kände inte alls för att träna. Men finns inga bra ursäkter för att inte träna, bara dåliga ;-)
Så släpade ut mig i garaget på morgonen, tänkte straffa mitt svaga psyke med att köra ännu hårdare. Så gjorde det och höll på avlida i slutet, men klarade av hela passet och var riktigt nöjd efteråt. När jag sen lastade av vikterna från korgen såg jag att jag glömt ta av 2hg som jag använde igår, så då blev det helt plötsligt ett kanon pass.. :-)

Sen innan middagen nu så körde jag ett till hårt pass, brukar dessa dagar köra subtröskelpass som andrapass. Men idag drog jag på istället, tungt jobbigt och hemskt var det. Men gick bra och känslan när man fixat det trots att man inte trodde det, ja den är rätt härlig!!

Imorgon vilodag, ska bli skönt att vila kroppen och knoppen lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack