Första racehelgen

Min första racehelg blir den 14maj, eller startar väl den 13 egentligen. För måste åka ner på fredagen, egentligen borde jag åka torsdag.. Men måste jobba också. Är ju jäkligt långt ner till Skövde dessutom, så blir långtifrån optimalt att köra bil i 11h dagen innan. Men går inte göra på annat sätt, så blir full gas ner.
Men fick igår ett tips om skandisloppet Mtb, det går på söndagen den 15 maj i Uppsala. Så skulle kunna stanna till där och köra på hemvägen, men kommer vara grymt sliten efter bilresa och Billigen..
Så klurar lite på hur jag ska göra, åka båda eller bara ett av dom. Isånafall vilket av dom?? Bespara mig en massa mil i bil och bara köra skandisloppet, eller se till att få ett lopp i långloppscupen.. Jaja får tur det är ett tag kvar, så hinner nog bestämma mig och ändra mig flera gånger om:-)

Igår hann jag med träning också, morgonpasset var ett av dom sämsta jag gjort. Blottade verkligen mina svagheter på det.. Andra passet var roligare, med min Habit på skoterspåren!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack