4*4 backe

Gårdagskvällens pass blev 4or i backen jag har i skogen utanför huset, är en gammal skogsväg som går upp till Norrås. Hela backen tog 5min ungefär, blev en vända hela vägen upp sen fegade jag och körde dom sista tre i 4min bara:-)
Hade bra känsla i benen hela vägen och kunde trotts hård öppning på alla fortsätta att hålla högt tryck hela tiden. Är ju helt underbart att ha dom möjligheterna till träning som man har här uppe, fullt med härlig skog överallt:-)
Idag ska jag dock rulla lite Cross efter vägen om tiden finns, men har bara 90min på schemat så det borde jag hinna någon gång under dagen..

Kommentarer

Anonym sa…
Vad ligger du på för puls då du kör dessa intervaller?

/Gunder
Anonym sa…

Procent isf puls skulle jag ha skrivit...

/Gunder
Samuel sa…
90-95% av max i slutet av intervallen, den första når man precis 90% i slutet. På sista ligger man där i ett par minuter av intervallen..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack