Tungt

Har haft en tung helg och fått jobba riktigt hårt med motivationen, får sånna perioder med jämna mellanrum. Vad det beror på vet jag inte, men har inte alls velat vara cyklist i helgen. Har kännt mig som en dålig familjefar och att jag borde ge dom mer av min tid, tror jag ibland vill vara mer "normal"... Men jag vet ju att jag skulle bli ännu sämre här hemma utan cyklingen, skulle säkert börja dricka öl å titta på fotboll..
Hoppas att motivationen kommer tillbaka snart för det behövs, måste få fart på den midsommartunga kroppen igen!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vi är alla där ibland. Jag känner många gånger precis som du. Cykel stjäl mycket tid men utan cykel skulle jag nog inte vara så rolig att leva med.

Ta en cykeltur så brukar man må bättre:-) Sen åker du hem och ger familjen en stor kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack