Vinst

Idag körde jag fint, bättre inställning hade jag också. Fokuserade på att tävla mot dom som låg runt mig, dessa var Jesper A och Stefan C. Kunde hänga med dom på ett bra sätt, på varv 5 så släppte Jesper lite i en av backarna. Men han var inte långt bakom. Är riktigt nöjd att kunna hänga med elitgänget så bra, och att ligga å köra med Stefan som är en av dom man imponerats av under åren är ju häftigt:-)

Vann min klass rätt klart, hade dryga 12 min ner till 2an..  Lite väl mkt kanske men ibland blir det så.. Nu blir det till att ta sig hem imorgon och sen börjar en träningsperiod med siktet inställt mot Sydafrika:-) Däremellan är det ett SM som ska köras också, så en spännande period har man framför sig:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Grymt kört i helgen! förnedrande marginal till resten av gubbarna i H30 ;-) /Jimmy E
Samuel sa…
Tack så mkt Jimmy!!
Hans sa…
Kul att träffa mannen bakom namnet. Grymt starkt kört i helgen!
Anonym sa…
Tack Hans, trevligt att träffa dig också.
//Samuel

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift