Borås dag 1

Fint väder var det idag, cykeln blev knappt smutsig:-)

Började dagen med en långfrukost med Tommy O, mkt trevligt och proppmätt blev man!! Ute på tävlingsområdet ville inte riktigt den där riktiga gnistan tändas för mig, försökte tagga igång när jag var ute å körde banan. Men jag kändes mig liksom matt å loj.. Ställde upp för start och vi stod bakom juniorerna och Eliten, fick som vanligt en kass start.. Måste träna mer på det!! Men kunde ta mitt tempo relativt snabbt och köra på, fick ganska snabbt en ledning i min klass. Kände att jag hade kontroll på läget och körde rätt safe, med tanke på att det är en morgondag oxå. Lite besviken på mig själv att jag inte försökte tävla mot elitåkarna, men tävlingshornen fanns inte där idag.. Får se till att vässa dom till imorgon:-) Men det var en bra dag i tävlingsspåren och skönt att farten räcker till:-)

Nu hoppas jag på att få gå ut å käka nått med resten av gänget här:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack