Bad

Igår blev det första badet ute för min del, visserligen på badparken i uppvärmda pooler.. Men ute var det:-) Åkte även en del vattenrutchkana mot sonen. Det var ett trevligt kalas som sonen var bjuden på där, tack för det! Sen blev det till att sova över hos sin kompis för honom, och han har då inte kommit hem än. Så det gick nog bra:-)

Idag ska jag bla försöka hinna med att köra lite backintervaller, planen är att köra relativt korta ca 3min. Ska även se till att köra en växel lättare än normalt och få upp kadensen lite, allt för att lära mig köra med högre kadens även på tävling. Har en del att jobba på där, vill kunna använda hela registret för att spara benen så mkt som möjligt. För att sen i slutet av tävlingarna lägga i tungväxeln och kunna mata på;-)

Sen är det 11år sen jag träffade Christina idag, det ska ju också firas stort.. kanske tar vi en bulle till kaffet;-) Nja ingen av oss är väl nån större romantiker men kanske kan man bjuda på en extra puss:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack