Kasst

Igår var det en sån där fullspäckad dag! årets första besök på djurparken, sen var det palt hos mina föräldrar efter det lite lördagsmys med barnen. När dom var isäng tog jag mig ut för att träna, skulle köra 4*10 min i racerfart på lättare stigar. Var totalt jäkla kass!! Kände mig helt fel på cykeln, kom fel in i alla kurvor och fick kämpa för varje meter.. Fick även väldigt ont i en handled, hade problem att hålla i mig sista 15min. Men jag våldade mig genom passet och det enda positiva jag kom på efteråt var att det inte var tävling utan träning.
Tryckte sen i mig ett kg godis under tiden jag såg på Özz, sen var det var dax att gå isäng. Idag är det barnkalas mm på schemat, ska försöka få till ett träningspass också men det blir väl till kvällen/natten...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack