Sanningssägaren

Körde i måndags ett vanligt 4*4 pass på Monarken, har inte kört på den under ett par veckor. Men tänkte att jag ville kolla hur jag egentligen låg till, den talar ju om det utan att undanhålla nåt...
Gick väl inte riktigt som jag ville, orkade inte hålla tänkt watt på dom två sista:-( Inga kattastrofsiffror men inte heller så bra som jag vill ha, får väl se till att gå ner i vikt eller bli starkare..

Det här med semester är svårt för en småbarnsförälder som försöker bli snabb på cykeln.. Strukturen försvinner liksom, när jag jobbar vet jag hur varje dag ser ut och hur jag kan planera in träningen. Nu har jag ingen aning, det är ju bad, lekparker mm Sen ska man hinna vara social på ett annat sätt också, vilket ju är mkt trevligt och välkommet men för träningen är det inte så bra.. Men jag försöker hålla den vid liv, är ju faktiskt SM om några veckor, och då vill man ju inte vara i årets sämsta form!!

Kommentarer

Anonym sa…
Om du har tid och lust så kör vi en liten träningstävling på vitbergsbanan i Skellefteå på tors kväll, start 18.30. Tre varv a´ 5,2 km. Kan väl inte utlova något supermotstånd men det är ju alltid lättare att tagga till när någon annan tar tid :-)Pointerdaniel var också lite sugen på att komma, snacka med han så kanske ni kan samåka? Väl mött/Jimmy E
Samuel sa…
Imorgon? Ska kolla om jag kan dyka upp:-)
Anonym sa…
japp, imorgon 27/6.
startavgift 20 kr :-)
Arrangör är Skellefteå aik cykel.
Finns ett kort klipp på tuben från förra torsdagen, "13-06-20 mtb"

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack