Drar ett sträck..

Tänkte att jag nu ska dra ett sträck över det som hände i helgen, för enda sättet att ta sig vidare är ju att jobba framåt. Har pratat med den andra personen som var inblandad i olyckan och sagt precis vad jag tycker, så vi har nu rensat luften mellan oss och jag tror han nästa gång tänker till en extra gång. Även jag har fått en tankeställare angående riskerna, så kommer bli försiktigare..

För min egen del så är det bara fokus på att nu bli så bra som möjligt igen på så kort tid det går, sätter inga tidsmål utan bara målet att jag ska tillbaka. Så för den som orkar fortsätta läsa här kommer det i framtiden handla om att steg för steg igen jobba sig tillbaka, första steget blir att övertala läkaren att jag ska hem...

Kommentarer

JohanAsk sa…
Bara tjata på läkarna o mosa på så är du snart hemma!
Ser fram emot att få läsa om din väg tillbaka i alla steg. Lycka till!
Samuel sa…
Tack så mkt Johan!
Imponerad att du redan tänker så positivt och konstruktivt, och satt upp målbilder. Det finns helt klart en anledning till att du är en så bra cyklist! Jag är övertygad om att du kommer att komma tillbaka ännu starkare och jag kommer följa dig på vägen.
Samuel sa…
Tack så mkt Tomas, hoppas kunna kämpa mig tillbaka och bli ännu starkare. Men är i dessa lägen man gärna varit 25 år...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack