Lite lugnare

Igår skulle jag köra ett TT i 30min, ta i helt enkelt!! Men när jag rullade iväg så kände jag inte för det, så blev 100min i lite lugnare tempo. Körde i stort sett bara på stig och försökte hitta en bra känsla, tryckte på lite ibland men aldrig så mjölksyran kom. Kanske inte ett pass som var så effektivt men ibland behöver man lite sånna här pass också, där man bara hittar lite glädje på hojen. Känner mig i bra slag ändå, för dom bitar jag tog i lite så fanns det power och utan att syran kom. Blev alltså en annan typ av förberedelser in mot en tävling mot vad jag brukar göra, men tror nog detta ska funka också. Var mest ute efter rätt känsla, och den tyckte jag att jag fick.

Idag ska jag vila från träningen helt, men har hur mkt som helst att göra ändå. Ska packa, jobba, fixa, underhålla barnen, packa till Christoffer som ska till stugan i helgen. Ja mkt mer också så blir en dag i full fart!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift