Packa

Dags att börja packa idag, ska ju med grejer för 2 blöta race verkar det som. Börjar bli lite nojig nu, blir alltid så när det drar ihop sig för årets första race. Känns som man har noll koll på allt, vad ska med? Har jag tränat nog? Kommer jag göra bort mig? Hur cyklar man?
Så blir stora väskan som packas, tar med allt och lite till så man inte missar alltför mkt. Kroppen och cykeln tror jag är redo, hela ekipaget väger 2-3kg för mkt. Men det är något man får ta tag i under resten av säsongen, man ska ju orka hela vägen till september..  Så är bara att gasa allt som går i helgen så får man se hur långt det räcker just nu:-)

Körde igår sista tuffa passet, 30min i full fart på blöta stigar. Lite seg men bra tryck kändes det som. Har ju fått hem prylar från Gripgrab nu också, skoöverdragen som heter aqua race tror jag testades igår. Dom följer definitivt med i helgen, sitter som en smäck och så håller man fötterna torra. Det kan vara bra om det blir kallt... Vertical handskarna är grymt sköna, snygga också tycker jag med den naturliga locken :-)

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till! :D

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack