Gav upp men fortsatte..

Dagens Billingerace gick inte alls som jag ville, kände mig bra tills halva startbacken. Sen blev jag prejad av stigen av ett lok... Stötte då till Martin Eriksson i CRT, ber om ursäkt för det! Sen när jag skulle öka farten igen stumnade jag helt, dog totalt och alla bara gled förbi mig. Tänkte kliva av på toppen av backen, men tänkte att jag kör första loopen iallafall. Så körde vidare, sen när jag varvade så insåg jag ju att det är fina stigar på andra halvan. Jag behöver den träningen så körde vidare ändå, försökte få ett bra träningspass och lyckades bli trött :-)
Slog även i knäet i styret, så nu ligger jag med ett väldigt ömmande knä och försöker ladda om till imorgon...

Är grymt missnöjd och vet inte riktigt vad som gick fel idag, men ska ta reda på det!!

Har en teori... Men den håller jag för mig själv ett tag. Lägger upp en bild på snittwatt och NP watt för loppet, kan säga att det är just den som gör att jag har en teori. Maxwatten tror jag är en felpeak, så bryr er inte om den. Ska kolla när jag för över till en dator:-)
Men med den här snittwatten ska jag inte komma 23a..

Kommentarer

Anonym sa…
Nää du Samuel det ska du inte göra... Kör bara på du så blir det bra det där :)
Anonym sa…
Lugn, Wengan och Öijer hade en bra dag. Nästa gång tar du dom!!!!
Anonym sa…
Du blir giftig när du får Scalpelen, körde själv på freeride hojen ett lopp när jag hade problem med XC hojen. Svinjobbigt.
Lugnt det, lite närkontakt har ingen dött av. Var nog egentligen "loket" jag blev lite irriterad på.. :)
Samuel sa…
Tack så mkt, känner att det finns hopp ändå trotts denna helg. Men man vill ju alltid vara snabb... Men när jag har ordning på allt ska jag vara det.
Va bra att du inte är långsint Martin :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift