I Lycksele

Så då var jag tillbaka i Lycksele, riktigt skönt att få vara på hemmaplan. Blir väl på lasarettet några dar till, men vill hem nu. Fast måste väl inse att först ska jag ha hittat en lagom dos med smärtlindring, sen måste jag ju kunna röra på mig..  Men sen ska jag hem :-)

Blir en sommar utan cykling detta, så om nån vill köpa min Habit är den till salu..

Fick i morse se röntgenbilder på lagningen, är en jävla skruv dom dragit in.. Inte konstigt man är svullen, sen har jag en rätt ordentlig blödning i muskeln av skadan. Slog ju i med bra kraft, så hela lårmuskeln är sargad. Sen att jag låg med benet i en ordentlig felställning några timmar innan operationen gör sitt till också, men hoppas att svullnaden ska gå ner lite dom kommande dagarna.  Då borde viss smärta också avta..

Får väl byta tema på bloggen ett tag nu, blir en rehab blogg om vägen tillbaka...  Men nu längtar jag efter barnen som kommer upp hit efter dom ätit middag, ska bli skönt att träffa dom :-)

Kommentarer

Mikael Löfgren sa…
Hej Samuel
Jag var in till dig på Falu Lasarett idag vid 10.00 tiden men jag missade tyvärr dig, du hade redan fått flyga hem fick jag veta. Jag ville bara få säga hej och snacka lite men jag hoppas få chansen till det lite längre fram. Jag ville också framföra att vi i Falu CK och Långa Lugnet verkligen lider med dig och dina anhöriga och är det något vi kan göra för dig så hör av dig. Vi hoppas verkligen att din rehab nu går bra och vi snart får se dig på cykel igen.
Krya på dig

Mikael Löfgren Tävlingsledare Långa Lugnet
Samuel sa…
Ok, ja jag åkte vid 9 i morse.
Jag hoppas kunna vara tillbaka till nästa år och köra igen, tycker eran organisation gjorde ett mkt bra jobb. Har inget att klaga på, utan allt sköttes mkt proffsigt. Så ni gör ett bra jobb!
Tack för allt stöd :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift