Bra och dåligt

Igår var en rätt bra dag, mina barn hade skolavslutning. Jag orkade vara med på hela, visst gjorde det ont i slutet men ville vara med. Efteråt var det gofika gånger 2, trevligt värre alltså. Tyvärr är det ju så att jag blir rätt osocial just nu, har svårt att koncentrera mig och hänga med i samtal. Detta pga smärtan mm, så känns inte jättebra. Sen fick jag äta upp min rörliga förmiddag på kvällen, hade då riktigt ont och mådde kasst! Blev även en jobbig natt med väldigt lite sömn, nu på morgonen känns det lite bättre igen.

Ska idag halvera mängden morfintabletter, kommer under några dagar nu fasa ur dom. Hoppas det kommer gå bra, att jag slipper få alltför ont och att jag slipper abstinens. Ska även strax åka och kolla upp såren på sjukhuset, även plocka bort stygnen i låret. Så ska få lämna huset ett tag, även försöka ta mig in i en bil...

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas smärtan lägger sig... lider med dig. annars får du väl ta vodka eller nått heh.... =S
Samuel sa…
Vodka och morfin blir en jäkla mix det:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack