Knäont

Har idag riktigt ont i knäet, beror säkert på svullnaden mm. Vilket irriterar lederna och get smärta, jobbigt med dessa biverkningar av brottet. Tycker det för nog ont med bara brottet, att dessutom då få ett knä som smärtar gör inte saken bättre. Men bara att härda ut och kämpa på..

Är grymt tacksam för det stöd jag får och krya på dig hälsningar, allt sånt hjälper enormt mkt. Får mig att vilja kämpa vidare, och kommer nog behöva allt stöd jag kan få. Fantastiskt med en sån härlig sammanhållning som finns i denna sport, den märker man av sånna här gånger. Är ju lite häftigt att en av mina stora förebilder tar sig tid att bry sig, men just därför han är en sån stor förebild!!
Men nu ska jag försöka vara en förebild och visa att man kan kämpa sig tillbaka, så i med och motgång ska jag ta mig vidare :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack