Surt så inni helvete..

Suger verkligen att vara skadad, kan ju inte vara med på nått. I kväll har Lisa-Marie fika och fotboll med klassen, avtackning av fröknar mm inför avslutningen i morgon. Förra fredagen hade Christoffer en liknande grej, och jag kan/orkar inte vara med. Tar mig dit och hälsar men sen måste jag hem, pga av smärta mm.. Känner mig så kass!! Missar sånt som jag tycker är jävligt viktigt med barnen, blir sur, arg och bitter!

Så nu vet ni det... Ska nu försöka bli lite gladare innan dom kommer hem, för just nu vill jag slå sönder saker..

Kommentarer

Anonym sa…
Lider som fan med dig efter kraschen.. hoppas verkligen du kan/orkar ta dig tillbaka igen!
Vet inte om du känner till henne och hennes olycka för 2 år sedan... men det är kanske lite inspiration att det går att ta sig tillbaka efter en svår mtb-olycka..

https://sandrasalinger.se/
Samuel sa…
Tack så mkt, jo har hört talas om henne. Så får försöka inspireras av det.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack