3h

Blev 3h igår, ungefär där mina distanspass ligger i tid just nu.. När jag drog ut vräkte snön ner och ser blåste ordentligt, riktigt misärväder alltså. Första 90 min kördes på oplogade vägar, gick lite tyngre där. Andra halvan av passet var plogad, men det snöade fortfarande en del och blåste. Fast kunde hålla bra tempo utan att förta mig, 3h utan energiintag är inga problem just nu. Klarar det utan svackor, så träningen ger resultat :-) Efter 90 min var snittfarten 23.1km/h, höjde det till 25.4 efter 3h.

Sen försöker jag följa Andalusien bikerace lite, är ju lite svenskar med. Dom körde bra på första sträckan, ska bli intressant att följa resten.. Vore en dröm att köra ett sånt etapplopp, speciellt detta som ligger perfekt i tiden. Gäller att hitta en partner att cykla med, sen får man kanske göra ett försök:-)

Idag är tanken att jag ska köra 2 pass, får se hur det går.. Varit vaken sen kl 3 då minsta tjejen är sjuk igen:-( Hon har hostat och snorat hela natten, så blivit lite sömn. Detta är ju inte optimalt så får se hur jag orkar, vill inte bli sjuk heller..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack