Sliten

En riktigt bra helg har jag haft, mkt skoj med barnen och även hunnit med att träna rätt hårt. Igår tog jag cykeln hemåt och drog iväg, hann cykla i 3.5h innan bilen kom ikapp mig. Hade då hållit ett snitt på 27.4km/h på snömoddiga vägar utan energiintag, så började bli sliten... Men kunde ändå hålla ett jämnt tempo hela tiden, så nöjd och trött:-)

I morse kände jag dock av att jag tränat hårdare än vanligt under helgen... För jäklar vad seg jag var på morgonens pass, stängde av kadensmätaren så jag slapp se eländet. Utan den kunde jag bara köra på och ta mig genom passet, så det blev gjort iallafall. Kan bli intressant att se hur dagens andra pass kommer kännas... Inne i en riktigt tuff träningsperiod nu, hoppas bara kroppen håller för är på gränsen nu med en förkylning som ligger och lurar också... Men men vi gasar på, för om man ska bara sliten är väl detta en bra period för det. Men någon toppform på Högbo fatbike kommer jag inte ha, får nog vara glad om jag orkar trampa runt på den där tjockisen..

Kommentarer

Tjena bloggkollega :)
Fan vad du matar på uppe norr, kommer va stark som en oxe i vår!

Har du lust att länka mig på sidan ,

http://www.cyclingplus.se/cykelpassion-by-shorty/rss


Kör hårt!
Samuel sa…
Tack så mkt! Fixar det under veckan:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift