Gå vidare..

Luften gick ur mig ordentligt igår när Högbo fatbike ställdes in, hade sett fram emot det avbrottet i träningstristessen. För dom flesta åker ju iväg på nått träningsläger i varmare land, eller tillochmed flera gånger på en vinter. För mig var detta mitt lilla "läger", påminna sig om varför man lider sig genom all vinterträning. Få lite racekänsla och ha skoj med likasinnade, men nu blir det inget med det. Så bara att dra på sig skygglapparna igen, fortsätta att nöta på i blindo.

Körde monark i morse och hade noll inspiration, trött och snorig var jag också..  Så körde nått nytt bara för att få nått gjort, 60 sek intervaller med lika lång vila. Gjorde 10 st på ca 505w i snitt, sen fick det vara bra. Innan middagen idag blir det ett till monarkpass, bara för att det är så skoj..

Tröstade mig igår med alldeles för många semlor.. Men dom är ju så goda:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack