Vinter event

Var igår på ett roligt och förhoppningsvis nyttigt möte, var representanter från dom flesta föreningar och även näringsliv och kommun var där. Målet är att skapa en vecka full med vinteraktiviter till nästa års sportlov i Lycksele. Min roll då? Jo det har ju med cykel att göra naturligtvis, vill få till lite fatbike aktiviteter. Eftersom vi är många så finns det ju större möjligheter :-)
Min plan och dröm just nu är en stadssprint på byggd bana en dag och nästa dag ett längre lopp på skoterspåren, var även representanter från bikeparken där. Så lite downhill i slalombacken kan det kanske bli:-)

Allt är ju nu bara i ett tidigt planeringsstadium, men tror det kan bli bra. Har nu idéer och input får ni gärna meddela mig dom:-) Men v10 2017 får ni gärna komma hit och cykla!!

Min träning då? Jo hann med 2 pass igår också, tyngre ben än i måndags men nog bra träningseffekt. Idag blir det bara ett pass, 10 min långa tröskelintervaller står på schemat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack