Höll planen.

Igår morse trodde jag inte det skulle gå träna efter planen, Isabelle hade ju hållit mig vaken sen innan 3..
Men lyckades mobilisera energi till träningen ändå, innan jobbet blev det 60/60 pass. 60 sek jobb och 60 sek vila, körde 10 st där jag låg över 500 w på intervallerna. Innan middagen sen blev det 35 min strax under tröskel, seg och trött men tog mig genom. Så nöjd att kunna genomföra passen, är ju inne på den 5e och sista veckan i min träningsperiod. Så är liksom bara att kämpa på, för nu är en lugnare vecka nära:-) under den lugna veckan kommer jag glida omkring på min Habit som nog dyker upp innan dess, blir perfekt att ställa in den under några lugna pass.

Idag är planen att köra några 10 min långa tröskelintervaller, plus lite till..

Kommentarer

Verkligen starkt att köra 60 sek över 500 watt ggr 10. Hur gör du med vilan? Baklängestramp eller annat upplägg?

Med detta tryck i vilket läge brukar du nå upp till pulszon fem?
Samuel sa…
Baklängestramp på vilan. Har kört med pulsband 2 gånger på dom senaste 2 åren, så har dålig koll på det. Får ta på bandet nästa gång och kolla, men där efter nr 6 slutar jag hinna återhämta mig på vilan...

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack