Tillåt dig själv att vara trött, bitter och deppig..

I den värld vi lever i idag ska allt vara perfekt, har vi en lycklig yta på Instagram är allt bra.. Vi ska alla visa upp våra bästa sidor och hur lyckliga vi är, kan ju vara lätt att tro att alla jämt är så där perfekta!!

Jag är då inte det... Har problem med denna årstid, ser inte det som är bra utan ser bara kyla och mörker. Är ofta väldigt trött och oinspirerad också just nu, men har lärt mig att det är så. Man kan inte vara på topp jämnt, och måste tillåta sig det. För annars tror jag bara det blir värre, om vi hela tiden måste leva upp till en perfekt yta så kommer vi att krascha. Risken då är att det blir en ordentlig krasch, nä bättre leva i verkligheten och vara mänskliga istället..

Min verklighet idag säger dubbelpass och jobb, så bara att sätta igång om det ska bli gjort:-)

Kommentarer

Joel sa…
Kloka ord! Det måste gå i motvind emellanåt för att man ska uppskatta när medvinden kommer.
Du har så rätt, och även jag försöker balansera vad jag skriver. Jag vill berätta "sanningen" och inte den polerade ytan. Det gör du också, fortsätt så.
Samuel sa…
Tack! Tycker ibland det glömms bort att vi har bättre och sämre dagar, man tillåts helt enkelt inte ha dom sämre dagarna.. Detta leder enligt mig då till riktiga depressioner..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift