Snurrar i mitt huvud

Blev ett litet lättare tröskelpass igår, 30 min med 60/30. Varierar effekten mellan 360/250w ungefär, inget maxpass utan lagomt hårt igår.

Idag är det dock maxning på 60/120, så kommer må lite illa sen. Siktar på dubbelpass idag, så får inte må illa så länge:-)

Mkt som händer just nu, så har lite svårt att samla alla tankar och dom snurrar mest runt i skallen. Mest positiva saker, får se om det är något jag skriver om här sen:-)

Vill sälja min "vinterhoj", en Cannondale F-Si Carbon 2 2016 i storlek L. Är en kanoncykel och vill man vinna Vasan är det inte den som hindrar en... Är inte en repa på den, och drivlinan är som ny!!
Maila mig för mer info på sambra79@gmail.com, priset kan vi diskutera:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift