Kompiskampen på tom mage..

Gav mig på en tjuga i morse innan frukost, kändes riktigt bra på den korta uppvärmning. Första 4 min gick också bra, sen blev det jobbigt... Fick sänka farten vid ett flertal tillfällen, och sen försöka öka... Blev ingen höjning denna månad, men kan inte se att 380w är ett misslyckande :-) Just nu är detta mitt tak, så är bara att mala på här nu. Har i vinter höjt mig 20w på en tjuga, riktigt nöjd med det. Höjer jag mig lika mkt till under ett år så når jag mitt drömmål på 400w, så bara att drömma på :-)

Innan middagen idag ska jag klämma in ett tröskelpass, ska köra det i min favoritform 60/30.. Alltså 60 sek över tröskel och 30 sek en bit under, sen mal man på så länge man orkar eller har tid för. Hoppas på 40 min idag..

Kommentarer

Anonym sa…
Ska du sälja dina cyklar?
Samuel sa…
Måste få plats för en till, så en ska bort:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack