Mkt dubblar

Den här veckan kommer det bli ett dubbelpass mer än vanligt, fyra dagar med dubblar och 2 med enkla pass. Dagarna med dubblar kommer vara tuffa, denna vecka kör jag med högre belastning än vanligt. Passen blir lite kortare men jäkligt tuffa, detta eftersom att alla slutar med utmattning...
Är nu inne på tredje dagen i rad med dubbelpass, känns i kroppen men den leverar fortfarande bra:-)

Igår kväll blev det ett utepass, 3 intervaller på dryga 10min i racefart på skoterspåren. Kunde hålla bra tryck och kände mig rätt snabb, om jag var det vet jag ju inte då jag bara körde mot mig själv.. Men skönt att bryta av garagecyklingen mot lite riktig cykel, gillar verkligen HT cykeln också.. Har ju bestämt mig för att tävla på heldämpade cyklar detta år, men varje gång jag kör HT blir jag ändå sugen på att köra en F-Si team. Den känns ju så jäkla rapp!!

Idag är det dubbelpass igen, morgonpasset är redan gjort. Blev en maxinsats på 15min, höll på dö sista 3min.. Var nästan panik för att få i mig luft, men överlevde och gjorde det rätt bra också:-) tog dock ett bra tag under nercyklingen innan jag började må bra igen.. Ett pass kvar idag sen blir det vilodag imorgon, ska bli rätt skönt. För på fredag är det en ny dubbeldag innan det lär och söndag blir enkelpass, om nu planen håller.. Är mkt sjukdomar bland barnen nu så håller tummarna!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack