2*tröskel

Igår blev det 2 likadana pass, dålig fantasi ja jag vet.. Men målet var att få tid strax över tröskeln, vilket tidsformat det är på intervallerna spelar ju mindre roll.

Körde alltså 2 pass med 6*4 min med 2 min vila mellan, blev 2 bra pass. Ett kördes inne och det andra ute, ville testa min nya wattmätare på Habiten. Lite som jag trodde så blir ju watten betydligt mer ojämn ute, för på Monarken ligger man ju konstant med samma motstånd. Ute avgör ju terrängen mer... Fick också en jäkla medvind på dom sista tre ute, vilket gjorde att jag trampade ur 36klingan och orkade inte hålla upp trycket i pedalerna. Men fick kadensträning på köpet och blev trött, så mkt nöjd med det! Idag blir det också dubbelpass, lika bra att köra på liksom:-) För imorgon ska jag ju vila, så då kan man ta i lite extra idag...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack