Det här med mina mål

Jag har ju inte direkt stuckit under stolen med mina mål i år, mötts av mestadels positiv feedback på dom. Många tycker det är skoj att jag vågar satsa, och att jag är ärlig med vad jag vill. Visst har jag också fått en del sarkastiska kommentarer, en del har ifrågasätt om det verkligen är realistiska mål och om jag själv tror på dom... Men mina mål handlar inte om vad jag tror är möjligt, för den gränsen nådde jag för några år sen ;-) Utan mina mål handlar om vad jag VILL uppnå, och då behöver jag inte fundera på om det är realistiskt. Utan jag kan köra på utan att tänka på mina begränsningar, kommer inte heller se det som ett misslyckande om jag inte når fram. För kommer jag ens nära mina mål så har jag gjort nått jäkligt bra, vore ju jäkligt häftigt att i min sitts klara det!! Jaja nog tjatat om det nu 😁

Tränade ju i morse, stod 60/120@560w i planeringen. Med lite sliten kropp klarade jag av 10 st, faktiskt nöjd med det idag.. Man får alltid se till den större bilden med hur man ligger till i träningen, varje pass handlar inte om att nå rekordet..
Blev riktigt trött på sista minuten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack