På't igen

Måndag och ny vecka igen, viloveckan är över så nu var det morgonpass i garaget igen. Körde ett tufft intervallpass där jag sprängde mig, ska ju vara bra att göra så ibland.. Så man lär sig sina begränsningar!  körde mina 45/15 intervaller, alltså jobb i 45sek vila 15. Brukar köra dom på ca 430-435w i 30min, nu körde jag dom lite annorlunda. Hade ett igångdrag varje intervall upp till minst 550w, sen efter 10-15sek tog jag tempot kring 440w.. Orkade 15min sen var det stopp!! Vilade 5 min och körde sen 10 min som vanligt. Kändes tungt då, så det tog där det skulle:-)

Efter jobbet idag blir det ett tröskelpass, vill man bli snabb så får man ju lida lite också!! Men är peppad på att köra denna vecka nu, fast brukar bli jobbigt ändå..

Kommentarer

Anonym sa…
Hej jag har en ganska lika familjesituation som dig. Och har kört fast lite i träningen. Säljer du dessa tjänster?
Mvh
Tobbe
Samuel sa…
Maila mig på sambra79@gmail.com, så ser vi vad du vill ha och om jag kan hjälpa till med det :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack