Jätteroligt samarbete..

Har i dagarna fått klart med ett nytt samarbete, känns skitskoj att få till detta. För är något jag är i behov av!! Bra handskar, skoöverdrag mm, detta är ju ngt som man här uppe verkligen behöver. Dom har ett stort sortiment med allt från riktiga racehandskar till tjocka vinterhandskar, även något som jag verkligen gillar.. Ett Hi-vis sortiment, kläder som hör att man syns i mörkret efter vägarna. Något som jag uppskattar, eftersom jag ogärna blir överkörd.

Det är Gripgrab som kommer stötta mig med detta, i första hand kommer jag använda handskar och skoöverdrag från dom. Ska snart lägga en första beställning, så nu ska jag få grepp om tillvaron :-)

Kommentarer

Grattis och välkommen till Local Hero gänget :)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift