Föreläsning

Den 26/8 i Ragunda kommer jag ha en liten föreläsning, är på minimässan innan loppet Ragunda 100. Ska där prata i ca 1h om mål och hur man når dom, blir rätt mkt träningssnack också skulle jag tro. Men 60 min är inte så mkt, så får nog hålla mig på mattan:-) kommer nog vara mer nervös inför detta än själv loppet dagen efter... Titta gärna in på Ragunda 100 på Facebook för mer information :-)

Min egen träning då? Jo igår blev det en dubbel, alltid skönt med sånna dagar:-)
På morgonen var det 60/60, körde 10st på 510-520w. Gick inte lätt, men känslan var bättre än tidigare på detta pass. Hoppas jag kan fortsätta bygga upp pangpang i benen nu under våren, svårt det där men tror jag har ett bra koncept :-)
Andra passet blev ute, ett lätt distanspass på 3h. Rullade mest bara på väldigt lätt, vädret hade en rätt dålig dag. Snö/regnade hela dagen. Blött, snöigt och isigt...tjhooo :-( Jaja kom hem torr och hel, vinterkläderna från Bioracer är verkligen bra. Dyngsur och lerig på utsidan, men torr och varm innanför. Så dom gör mitt liv lite enklare i detta klimat, men nu vill jag cykla i kortkort och bli lite brun också:-)

Idag blir det vila från träningen, står kalas på schemat idag då min sambo fyller år 🎉

Kommentarer

hej
jag har sett att du är ett fan av garbaruks klingor. jag upptäckte (bryskt) i morse behovet av en singel 48-klinga till min cross och konstaterar att ryssarna tillhandahåller en variant som passar. håller de leveranstiderna, dvs ca 2,5 veckor?//Stefan
Samuel sa…
Ja dom har hållit sig till leveranstiden dom två gånger jag beställt, så hänger väl på hur hård Putin är mot dom ;-)
Caroline sa…
Hejsan,

Gillar din blogg! Skulle du vara intresserat av ett samarbete med möjligt produktutskick? Kontakta gärna mig!
Anonym sa…
När jag beställde från garbaruk så kom klingan på ca en vecka om jag inte minns galet. Samma leveranstid som man brukar ha på andra ställen.

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift