Vilar

Idag blir det vila.. Pass nr 2 igår var jag tröttare än vad jag nånsin varit tror jag, precis som jag ville. Men för att orka med resten av veckans planerade träning, ja då vilar jag idag istället för på torsdag.  Vill orka med några högitensiva pass till denna vecka, och skulle jag göra det idag så knyter sig benen direkt jag trycker till. Ingen idé att då ens försöka, spar det till imorgon och hoppas benen funkar då :-)

Märks att detta är den 5e veckan i mitt block, är på lite sämre humör helt enkelt. Alla små motgångar känns så mkt värre än dom är, så denna vecka vill man att allt ska flyta på bara. Bara positiva besked hela veckan hoppas jag på :-) Har en massa cykelrelaterade saker att ta tag i men gör nog det nästa vecka, börja anmäla mig till tävlingarna mm. Men är jävligt dyrt med anm.avg, dessutom verkar loppen i långloppscupen ta olika mkt i anm.avg. Billingen tar tydligen mest... Blir jävligt mkt pengar innan slutet som ska ut bara där, sen ska bensin och boende plussas på det. Ja även cyklar ska ju köpas mm, dyr sport detta..

Kommentarer

Anonym sa…
Inga sponsorer?
Imponerad av ditt fokus och avensjuk på din styrka :-) En stor förebild är du för mig Samme!!!
Samuel sa…
Inga som ger mig saker, får bättre priser på prylar och cyklar. Får bli snabbare så man blir lite mer attraktiv att sponsra, drömmen vore ju att få cyklar mm. Men i den sitsen är man inte, och kommer nog aldrig komma i hellre. Är lite för gammal:-)
Samuel sa…
Tack så mkt Gunnar, det värmer mkt när det kommer från dig! Då du vet mer om mig än alla andra.. Du har och kommer alltid vara en inspirationskälla för mig

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack