Bra helg

Fick till en riktigt bra helg, mkt skoj hann jag med plus en hel del träning. För att var mig var det väldigt mkt, Fre till söndag blev det 11.5 h. Detta gjorde att jag fick en vecka med över 16h, så mkt har jag aldrig tränat en vecka i hela mitt liv. Dessutom bra kvalité på passen, så riktigt nöjd 😊
Helgen avslutades med cykling hemåt, första tanken var att cykla hela vägen hem. Men ville hinna göra lite annat med barnen, så drog iväg så att jag skulle hinna ca 3h innan bilen skulle komma ikapp mig. Tryckte på lite hårdare istället och körde utan energitillförsel, gick helt ok. Kände att efter 1h 45min tog energidepåerna slut, blev då tvungen att sänka farten lite. Men inte så mkt, var mest i backarna som det märktes på farten. Kunde inte gå på rött, för då dog jag rätt snabbt. Rullade sista kvarten efter 3 gjorda timmar, sen kom bilen. Hade då ett snitt på 29.7 km/h tror jag det var, bra fart i Habiten :-)

Idag är det tillbaka i vardagen.. Har en tuff vecka till kvar, sen blir det en lugn och fin vecka. Men nu ska jag ta ur det sista ur kroppen, så nu gäller det att bita ihop!!

Fiskade en del i helgen också, den här var störst..7.8 kg vägde den.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack