Surt

Lite bitter just nu, och då ska man inte skriva nått har jag lärt mig. Men skiter i det!! Glöm allt jag skrivit om att jag kommer cykla på en Scalpel Si Race, för det kommer jag inte göra. Är inte nog duktig för att få ett bra pris på en sån, så nu vet jag inte längre vad det blir. Kör på Habiten så länge, så får man hoppas det löser sig. 
Skulle det inte lösa sig framöver, ja då lägger jag ner detta. Tränar och sliter som ett djur, men har ju inget för det!
Så nu har jag gnällt klart.

Tränat lite idag har jag hunnit med också, 90 min med bra tryck blev det. 320w i snitt höll jag, för den som undrar.
Nu ska jag snart tända grillen och ta en öl, känner att jag behöver slappna av...

Kommentarer

Tror du är snabb på vilken hoj du än åker på😀 njut av ölen o ha en bra valborg👍😀
Anonym sa…
Du får höra med Bianchi, de verkar ju ge spons till vilka cyklister som helst nuförtiden, kolla bara på Wengan och Öijer som du hänger av.
Joel sa…
En öl i kroppen och den där bitterheten släpper garanterat! Kämpa på!
Samuel sa…
Efter 2 öl släppte bitterheten :-)
Det kommer nog ordna sig hoppas jag, tack för uppmuntrandet!
Anonym sa…
Köp en Canyon Lux 9.9 Team. Finns på lager
Anonym sa…
Drygt 53 tkr med sponsringspris (med giltig tävlingslicens)
Samuel sa…
Ska köra billingeracet på Habiten, efter det ser jag hur den går på ett långlopp :-)
Frej sa…
riktigt tråkigt Samuel. Jag hejar på dig!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift