Nya klubbkläder

Igår fick jag ett paket med sommarens kläder från klubben, byxa, tröja, väst ben och armvärmare. Väldigt snygga om ni frågar mig, men jag är ju partisk :-)
Dom sitter jäkligt bra, riktigt thigt och skönt. Tröjan smiter åt, tillochmed runt mina spagettiarmar. Tempodräkten kommer om nån vecka, ska bli intressant att se hur man kommer i den... Får nog hålla in lillmagen då:-)
Kläderna andas annars verkligen kvalité, vinterkläderna som jag kört med i vinter är suveräna. Helt överlägset bästa jag haft, märks att Bioracer kan det här med kläder. Är genomtänkt med rätt material och en jäkla kvalité, tempesttyget som sitter i dom varmare kläderna är imponerande...

Nu hoppas jag snart kunna beställa tillbehören till kläderna från Gripgrab, snacka om att jag kommer ha bra grejer :-) Allt material kommer vara av toppklass till iår, nu gäller det bara att gubbjäveln är det också

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack